Overpeinzingen

Sinds vorige week heb ik geen werk buitenshuis meer.. 
Werkte altijd in de thuiszorg als huishoudelijke hulp, maar het werd me te zwaar dus besloten om er zelf een punt achter te zetten..
En nu, nu moet ik gaan bedenken wat ik wil en hoe.. 
Eerst even alle klusjes in huis maar eens goed doen, waar vorige week nog maar weinig van kwam..
Het was gewoon raar om niet naar mensen toe te gaan om te werken en lekker thuis te zijn..
Toch al wel een start gemaakt met dingen opruimen en eens goed schoonmaken.. 
Maar hoe nu verder: Wil ik thuis werken en dan een eigen bedrijfje beginnen of toch buitenshuis een kantoorbaan zoeken.. 
Ik ben er nog niet over uit.. Thuiswerken zou natuurlijk het ideaalste zijn, maar is het te realiseren om een eigen bedrijfje daar mee te starten? 
Veel vragen waar ik dus nog geen antwoord op heb..

Toch heb ik de laatste tijd niet stil gezeten op knutselgebied.. 

Mee gedaan aan de DIY-swap op Facebook..

Een mooie naamslinger en shirt gemaakt voor mn neefje, die vandaag 1 jaar is geworden...


En gespeeld met mijn nieuwe Cameo 3, een mooie snijplotter, waar je leuke creaties mee kan maken..
Zoals een schilderij met tekst, papieren doosjes, opdrukken voor shirts en dus de naamslinger..




Veel om over na te denken en ook weer wat rust in de tent te kunnen vinden.. 
Bloggen pakken we in ieder geval weer op...

Reacties