Drukke weken achter de rug

Al weer even geleden dat er een blogpost geschreven is, 
maar het waren ook drukke dagen...

We begonnen met de caravan te koop te zetten, waar veel berichtjes op kwamen en mensen die het voor een spotprijs wilde overnemen..
Gelukkig 1 serieuze bieder en deze mensen komen zondag kijken.. 
Vingers crossed..


Ook hadden we op 8 september onze jaarlijkse Autolaadkranen Meeting.. 
Dit is al de 4de keer dat we het organiseerde en dat is altijd een heel geregel..
Op de dag zelf zijn we als gezin altijd druk in touw met nog meer vrijwilligers om iedereen een leuke dag te bezorgen. Voor mij is de tijd ervoor net zo druk omdat ik de deelnemersadministratie doe..

Ook hadden we 8 september een bruiloft van een oom van mijn man.. 
Hij was al twee jaar ziek en wilde toch weer trouwen.. 
Dus ren je rot om op tijd daar aanwezig te zijn.. 
We wisten al dat het een feest met een traan zou zijn en gelijk zijn afscheidsfeest..
We maakten er op het feest grapjes over met allemaal mensen die wij van vroeger kenden..
Maar het bericht 's maandags dat hij overleden was, kwam toch wel hard binnen..
Helaas op 61-jarige leeftijd aan die rotziekte overleden..

Vorige week ook erg druk geweest met de Kledingbank..
2x per jaar gaan we 2 weken dicht om de omgooi van zomer naar winter en andersom te doen.. 
Dit was dus vorige week en deze week.. 
Er kwam dit keer meer bij kijken omdat ik per 1 oktober het secretariaat van de kledingbank over neem.. 
Dus veel uitleg en dingen die geregeld moesten worden..
We zijn een heel eind op weg om alles per 1 oktober goed te laten lopen..
Komende dinsdagmorgen gaan we weer open voor clienten, dit wordt weer een leuke, drukke dag..

Toen bedacht ik me ook nog dat ik bij mijn oma op bezoek moest gaan..
Dit doe ik 1x in de vier weken.. 
We hebben als familie een schema om te zorgen dat oma genoeg bezoek krijgt en er altijd in het weekend en door de weeks iemand komt.. 

Afgelopen zaterdag was een dag met een zwart randje.. 
En toch ook een mooie dag.. We hebben mooi afscheid kunnen nemen van onze overleden oom..
Zondag heerlijk rustig aan gedaan en met mn schoonvader en zijn vrouw gezellig formule 1 gekeken.. 

Maandag's gelijk wat dingen weer voor de kledingbank opgepakt..
Helaas werkte het internet niet mee, dus ondertussen voor de zoveelste keer weer klagen bij KPN..
Gelukkig herinnerde de medewerker ons verhaal gelijk en nu hebben we een nieuwe router gekregen.. Ik moet zeggen tot nu toe gaat het goed..
En er zou in november eindelijk meer download komen op onze ADSL lijn.. 
Eerst zien dan geloven..

Helaas is er dus niks gekomen van lekker creatief bezig zijn en zitten mijn dagen aardig vol met van alles en nog wat..
Ik hoop dat na 1 oktober er hier weer wat meer rust komt en ik weer creatief bezig kan zijn en daar over bloggen.. 


Reacties