Hooked en Locked Cal en Bullet Journal

Sinds we een caravan in Oostenrijk hebben, ben ik weer bezig met het haken van diverse dekens..
We willen natuurlijk wel warm in het zonnetje kunnen zitten van de winter..

De eerste deken die ik aan het maken ben is van alles door elkaar.. 
En bedenk ik zelf hoe en welke steken..

De tweede deken die ik wil gaan maken is de Hooked en Locked Cal. Deze begint morgen en vorige week kregen we al een proeflapje om te gaan maken..
Het is een soort van Mozaiek haken..
Ben er alleen nog niet uit welke kleur ik hem ga maken..


Ook had ik deze week eindelijk weer eens tijd om mijn Bullet Journal bij te werken.. 
Zoals je zit liep ik nog wat maandjes achter.. 
Ondertussen staat Oktober er ook al in en kan ik rustig November en December erin verwerken..
Vanaf Januari wil ik weer een gewone agenda en daarnaast wordt mn Bullet Journal meer een creatieve Journal om lekker te tekenen en plakken, maar geen agenda meer..



Reacties