Herfstvakantie

En toen was het weer over, de herfstvakantie..
Dit keer had kind 1 besloten om bij opa en oma te gaan logeren..
Aangezien ze al 13 is, mocht ze dit zelf regelen en dat deed ze perfect..
Dus een dikke week (vrijdags vrij van school en maandags erna studiedag) thuis met kind 2, die zich soms heerlijk aan het vervelen was omdat zuslief er niet was om mee te spelen..
Het eerste weekend hebben we met z'n tweeën heerlijk genoten van een boswandeling..

De rest van de week eigenlijk alleen maar een beetje geknutseld, het huishouden en ze mocht met een vriendje van school mee zwemmen..
En samen bezig geweest met haar gehaakte deken, Grote granny's en mama mag ze aan elkaar maken...
Gelukkig kwam donderdags zuslief weer thuis en konden we tijdens het ophalen gezellig met z'n drieën shoppen bij de Primark in Zaandam..
In die week hebben we nog even heerlijk geshopt bij de Action en nog wat knutselspul ingeslagen..
Waaronder mooi designpapier en kind 2 heeft boetseerklei uit gekozen..
Daar is ze nu dus ook druk mee aan het werk om van alles en nog wat te maken..
Zoals je dus wel kan raden, heb ik deze week weinig gedaan wat ik kan laten zien..
Traktatiedoosjes
Hoesje voor een mobiel gehaakt

Nog bezig geweest voor de Instaswap Falledition.. 

Instaswap

Klaar voor verzending

Wel ben ik op onderzoek uit geweest om een webwinkeltje te openen en hoe mijn creaties ook bij anderen onder de aandacht te brengen en ik ben er wel uit dat dat erg lastig is..

Na drie weken niet werken, ben ik toch voorzichtig aan het rondkijken wat ik wil..

Wat ik vanmorgen wel nog heb gedaan is een cursus Allround Coach bij Laudius besteld..
Ik heb daar al een cursus gedaan en dan krijg je een premium card waar je binnen 10 jaar nog 7 keer een cursus mee mag uitzoeken om te doen..
Druk aan het lezen en kijken en deze dus besloten om te gaan doen..

Reacties