Toch heerlijk als je op maandagmorgen onverwachts vrij bent.
Dus weer even de tijd om een blogpost te schrijven over wat ik allemaal
gedaan heb de afgelopen tijd.

In maart heb ik mee gedaan met de Spring-pasen swap van de facebookgroep DIY swap.
Een heel leuk soapmaatje kreeg ik toe bedeelt en ze houdt van dezelfde kleuren en dingen als ik. 
Dus heerlijk aan de knutsel geweest voor haar en het pakket verstuurd. 

Onderstaande foto's zijn van het pakket wat ik gemaakt heb voor Elkse.

 
 

 Ook kreeg ik zelf een heel mooi pakket toegestuurd...


Ondertussen ben ik ook nog druk aan het haken aan mijn Lossen & Vasten Cal. Ik ben nu bij week 9 en heb nog twee weken te gaan en dan nog twee weken de rand. Door de vakantie in februari loop ik wat achter, maar ben het snel aan het inhalen.

En nu, op mijn vrije ochtend, gaan we verder voor een nieuwe swap via Instaswap. Deze moet 18 april verstuurd worden. Wel heerlijk out-of-the-box denken voor mij.

Bij DIY-swap heb ik me ook opgegeven voor de Kleurenswap, waar ik deze week het adres en gegevens van krijg. Deze moet ergens in mei verstuurd worden. Het is zo leuk om zomaar wat cadeautjes te krijgen van een vreemde..

Reacties