Ditjes en Datjes van de afgelopen maanden

En dan heb je het idee om je blog weer op te pakken...
Komen er andere dingen tussen door..
En blijft het weer liggen..


En dat terwijl er eigenlijk veel te bloggen valt..
Alleen moet ik voor mijzelf een koers kiezen die ik wil..
Dat is soms erg lastig en blijft malen in je hoofd..

Wat wil ik voor nu en de toekomst..
Hoe wil ik het vormgeven en hoe ga ik dat doen..
Er zit teveel in mn hoofd om daar nu 1,2,3 een antwoord op te geven
Daarom ga ik ook weer bloggen om dingen van me af te schrijven..

Sinds ik twee jaar geleden gestopt ben met mijn werk als huishoudelijk hulp omdat dit te zwaar was zijn er al weer een aantal dingen op mijn pad gekomen..
Dol enthousiast storte ik mij op mijn creatieve kant..
Vol ideeën voor een webshop,  Facebook pagina en deze blog kwam er eigenlijk niets uit mijn handen..
Daar baalde ik behoorlijk van.. 
Dat ik mijzelf er niet toe kan zetten er echt tijd aan te besteden..
Bij andere bloggers en webshoppers zag het er zo makkelijk uit..


Daarom ben ik vorig jaar november als vrijwilliger gestart bij de kledingbank in Nieuwegein.. 
Leuke collega's en weer heerlijk onder de mensen..
Alle bezigheden die bij de kledingbank voorkomen maakte ik mij eigen..
En nu na nog geen jaar besloten om in het bestuur te gaan en me in te zetten voor de minima in Nieuwegein.. 


Toch blijft het knagen bij mijn creatieve kant om daar ook wat mee te doen..

Wordt vervolgd!!!!

Reacties