Nieuwe week, nieuwe maand, nieuw jaar...

En dan bedenk je je om het nieuwe jaar goed te starten
door weer regelmatig blogpostjes te gaan schrijven..
Mislukt dus..

Vorige week kwam eindelijk wat rust in me om het
schrijven weer op te pakken en met goede bedoelingen 
stond het voor vandaag in m'n agenda vermeld...

Sinds oktober ben ik fanatiek begonnen in een Bullet Journal
en daar staan nu dus ook 1x per week een blogpost schrijven in..
Via instagram ben ik iemand gaan volgen die Daily's ( je dag samenvatten in 1 zin) maakt met
handletteren en tekenen..
Dit ben ik per 1 februari ook gaan doen en zal ik ook regelmatig hier laten zien.. 




 Samen met de jongste dochter hier in huis zijn we ook nog aan het bakken geweest..

Mijn oma werd vorige week 92 jaar en had gevraagd of haar achterkleindochter taart wilde bakken voor haar.. 
Dus zo gezegd, zo gedaan.. 
Voor het eerst een slagroomtaart gemaakt en natuurlijk een heerlijke appeltaart erbij.. 
Oma was erg trots op haar en iedereen vond ze erg lekker... Afgelopen zaterdag kreeg ze van Oma nog een mooie envelop met wat centjes om weer wat nieuws te kopen voor haar bakhobby.. 





Reacties